donderdag 3 september 2009

slabben


'k Was van plan twee slabben te maken van waterafstotende stof. Eerst dacht ik aan een douchegordijn, maar dat bleek water door te laten. In mijn kast (UWYH!) vond ik twee geplastificeerde stoffen die ik al heeel lang geleden een keer op een markt heb gekocht. Het patroon zat ook al jaren in mijn patronenmap. Het stofje van de achterkant is een restant van stof waar ik ooit een korte broek van heb gemaakt.
Toen ik ze klaar had, vond ik ze erg saai. 'k Heb toen eerst de bord/mes/vork applicatie bedacht (met behulp van een kinderbestek/serviesje). Voor de tweede applicatie heb ik gebruik gemaakt van een kleurplaat. Uiteindelijk vind ik die zelf het leukst geworden. De oogjes heb ik gemaakt met behulp van hotfixsteentjes die ooit op proef gekregen heb. Maar ik durf ze niet zo goed vast te strijken omdat ik niet weet wat die plastik stof dan doet. Al met al zijn ze best leuk en bruikbaar geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten