donderdag 22 oktober 2009

rokje


Nu de legging zo goed bevalt, heb ik behoefte aan meer rokjes. Van het restant stof van mijn nicky vest, heb ik een rokje gemaakt. 'k Heb een patroon dat ik nog had liggen verbouwd. En het werkt. 't Is een super simpel en ietwat saai rokje. Maar het zit lekker en past bijna overal bij. Lekker makkelijk.
O ja, en 'k heb 'm (evenals de legging) weer met mijn locker gemaakt. Daar kon ik de laatste tijd niet zo goed meer overweg, maar bij deze twee kledingstukken heeft ie uitstekend werk geleverd. Zo werkt het lekker snel en ziet het er ook nog netjes uit.
Voor de zoom heb ik bij het gebruiken van de tweelingnaald (op advies van Beauty VOF - clubdag Sancho) soluvlies meegestikt. En inderdaad de naad ziet er nu netter (platter) uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten